Mobbning

Mobbning fick ämnet bli nu, kom bara på det. 
  
Jag blir så arg på sånna som mobbas och håller på, ingen tycker ju om det!? Eller om nån drygar sig, de e bara jobbigt. Det bästa att göra är att bara skita i dem så brukar det fungera, det har det gort förut när några killar (nämner inga namn) drygade sig med mig. De samma med dumma kommentarer, jag mena de e bara att skita i dem. 
  
Det är ingen som tjänar på det, ingen! Sen tycker man inte lika mycket om att vara med dem i skolan och undviker dem gärna. Och man blir bara depprimerad, vilket e jobbigt...
  
Har ni blivit utsatta för det, säg till en vuxen så hjälper dem dig. För ingen har rätt att driva/mobba/reta dig om dem gör det, så svara som att du tycker de e jävligt roligt och typ ba jaha tycker du de? Nej vet inte hur jag ska förklara det med asså svara sarkastiskt lixom, det hjälper också ;)
    
Jag mena man ska väl behandla andra som man själv vill bli behandlad? Det tycker jag iaf, gör inte ni? Rätt ska vara rätt och fel ska vara fel. Det är iaf min syn på det hela, så gör jag iaf. Skiter nån i mig, skiter jag i den. Är en snäll mot mig, är jag snäll mot den. Det är iaf så jag har blivit uppfostrad och det tycker jag är helt rätt. Men om man håller på som sånna gör så har man nog det inte så bra hemme och ingen bra uppfostrad vilket e väldigt tråkigt.
    
Sen ska man ha riktigt nice vänner, dem hjälper och stöttar i vått och tort. Som man kan snacka med allt om <3
  
  
Liten snabb sammarfattning - Mobbning är fel!

GIRLPOWER <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback