Morsning korsning

Idag har jag nya tröjan på mig till ett par svarta jeans, de blev grymt snyggt! Jag lägger upp dagens outfit runt lunch tror jag... Sen fick jag även klartecken från Areals ägare, så till helgen kommer det nog komma en ny design. Den kommer nog vara rätt lik den som jag har nu, men med en till häst... Får se hur jag gör ;)
  
Jag e iaf grymt taggad på att rida igen Gordon idag. Nu är det hans första vecka som helt igång, vilket e väldigt nice. Jag tänkte rida igen Lätt C programet, jag ska rida Lätt B oxå när jag pluggat in det ;) Jag kommer även jobba med skänkelvikning i trav från spåret-till spåret-innanför spåret. Ni fattar nog ;) Så fredag och lördag kommer bli trimmdagar, sen får han vila på lördag. Kanske att vi skrittar ut i skogen eller något, det får vi se vart dagen tar en. 
   
De sak bli väldigt roigt att träffa konfa gruppen idag, få reda på vilken grupp man ska va i osv. Det kommer bli lite som en fritidsaktivitet. 
Denna bild får det nog bli på honom som ska vara med i designen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback