Nemen godmorgon

Vaknade för 30 min sen och då började jag sminka mig, som vanligt. Sen fixade jag en macka och en kopp te till min lite rossliga hals. Och nu sitter jag här hos er :) Jag ska lägga upp 1/2 inställda med bilder från tävllingarna. Dem kommer komma dem dagarna som jag är i stallet, för då ska ju inte bloggen stå tom och med ovisade bilder passar de ju super.
  
Nästa tisdag måste jag nog fixa 2/3 inställda då jag lär va i stallet från 16-21, kom gärna med tips på vad ni vill läsa. Jag kommer göra det ni vill, för de e ni som ska ha nått roligt att läsa ;)
  
Aja snart e de skola och jag har inte ens satt på min kläder, oppsi. Får väl bli nå jeans och nån tröja, btw så kommer det en ny tjej till klassen idag. Ska bli kul att se vem de e.
Saknar finisen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback