Nemen hejsan

Nu käkar jag och sitter vod datorn samtidigt, så det kanske inte blir ett super långt inlägg. Men iaf så regnar det idag och vi ska ut och springa spåret, DISS... Och nu har Smilla åkt med mami till jobbet och kommer inte hem hit igen :( Kanske senare i vinter eller så :) 
   
Men nu ksa jag försöka se dagen som positiv, fast jag kan inte komma något bra... Hoppas ni iaf har det bättre än att ni behöver ut och springa milen. Och så ska jag ha mjukisar i idag i skolan, vilket jag avskyr. I skolan ska man ha jeans, tights, shorts, kjol ja sånt men inte mjukisar. Men nu ska jag knopa ihop ett inlägg som jag kan lägga som inställt runt lunch. Vi hörs under dagen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback