Nya foton

Nu har jag precis för över bilderna jag tog till datorn och det blev ca 12 bilder. Som blev riktigt bra. Jag tänker inte lägga upp alla nu då jag vill kunna ha ovisade bilder att lägga upp, annars blir de ju lätt samma bilder om och om igen... De tror jag inte att någon tycker om? Eller har jag fel?
   
Btw jag älskar våran kamera! Efter den där kursen vi va på då helt plötsligt började den ta bättre bilder. Eller om det är jag som lärt mig fota bättre ;) Men asså det blir ju typ grym kvalité oxå (inte just på denna bild, men den blev bra ändå)
   
Jag såg även att ni vill att jag ska skriva om mode, så de ska jag göra <3 Men inlägget kanske kommer upp nästa vecka då jag har en liten modegrej på G med ett företag :) Woops one word to much <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback