Skola i morron

Första gången jag e tagagd för att stäla klockan på 07.00, gå upp och åka till skolan. Vet inte varför men efter idag fick jag typ skolabstinens, galet va? Nejmen denna vecka kommer bli grym känns de som.
   
Måndag - Får 3/4 provsvar, alltså betygen på 3/4 olika prov. Sen hemma ska det pluggas engelska..
Tisdag - Rida Gordon
Onsdag - Troligen rida gordon
Torsdag - Jag fyller 14, konfaträff, Gucci kommer
Fredag - Trimma Gordon
Lördag - Hoppträna på Capitol, troligen ha släktkalas
Söndag - Hopptävla, helst på Promise
     
    
Nu tänker jag lägga mig i min mysiga säng och tänka över dagens runda, tyckte ni att det såg bra ut? Jag är iaf nöjd, Promise kan verkligen hoppa och hon gör det med glädje :)
- Sjukt söt bild på pärlan <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback