Smilla is in da hausss

Idag hade mami med sig Smillia hem från jobbet, utan att säga något. Jag tyckte de va nått lurt att papi skulle hämta henne på jobbet, men inge mer än så. Sen kommer dme och hem Papi öppnar bagaget, vilket han inte brukar och han tog ut nå kassar. Sen kommer mami med Smilla :D I morron följer Smilla med mami till jobbet och är där, åker he mtill sin "mormor" över natten, sne har mami med henne hem på fredag igen :D Hon e så go den hunden och nu har hon blivit klippt sen förra gången, hon ser så vuxen och fin ut :)
   
Jag fick nyss en kommentar om att jag ska skriva lite om hur det var när vi hälsade på på Grällsta, den 10:e Augusti 2012 den bästa dagen på sommaren <3 Så jag ska börja skriva det inlägget nu, men det kommer nog upp lite senare ikväll ;)
  
SVAR TILL JENNIE: Jodå de kan jag väl göra :) Jag gör det i morgon, låter de bra? <3 Sen kan jag göra det med lite mellanrum.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback