SORRY!

Men jag han bara fixa ett inställt och sen drog det över lite på tiden i stallet då jag stannade och paratade med grymma Sara. Serri vad jag mår bra nu! Allt flyter på som bara den, sjukt nice. Ännu bättre att mami köpte godis :D 
   
Nu har jag tyvärr inte så mycket mer att skriva, bara att ni ska rösta på mig ;) <3 Om ni gör de e ni bäääääst <3 
    
Jag ska iaf hoppa in i duschen och sen ska jag kolla på fångarna på fortet. Jag ska även skriva ett lite längre och roligare inlägg :) Jag säger en ledtråd för er som vill ha en, kanelbulle... Gissa gärna vad ni tror att det är :)
    
    
Idag va dressyrhästen duktig :) Jag övade lite på halt från trav och ökad trav, mot slutet gick det väldigt bra. Jag gjorde även mycket skänkelvikning til och från spåret och så red jag väldigt mycket innanför spåret. Väldigt nöjd med dags ridpass iaf :) I morgon blir det en skrittur tänkte jag, lite i skogen kanske? Får se vad jag orkar då jag har jätteont i hela kroppen av träningsvärk...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback