Spela in video

Jag ska snart spela in en video på hur man gör så där med sitt headset, eftersom ni verkade vilja de :) Men det går nog bli efter maten, då jag precis kommit ut ur duschen. 
  
Idag i stallet fick jag iaf reda på att Johanna har valt hästar och att jag ska få............... Ni kommer dö.............. Promise :D Haha jag e lite trött, märks de? Nejmen hon har satt mig på henne för att jag ska rida henne tycker hon + att vi funkar väldigt bra ihop och hon tycker att jag ska fortsätta rida henne. 
  
Sen kollade jag precis min mejl och just nu har vi ett svårt val till vårat skolarbete... Jag tänker inte skriva vad de va om, men bara att det är en rolig sak vi ska välja mellan :D Det kändes helt plötsligt onödigt att skriva detta...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback