Språk

Nu är det snart dags att ha tyska... Tagga 2 prov på onsdag, tyska och fysik. Men det går nog bra, lite jobbigt att dem är lektionerna efter varandra, men det får väl gå det också. 
  
Tänkte bara hålla er lite uppdaterade, idag tänke jag vara duktig och sköta uppdateringen och skolan. Som belöning när jag städat hemma och varit duktigt på bloggen och i skolan så får lite godis :) Jag har faktiskt börjat fått upp intresset för ämnet idrott, som jag aldrig gillat förut. Inte i skolan iaf, men u börjar de bli roligt :) 
  
Är nu grymma och gillar min bild? :) http://www.facebook.com/Gallerix/app_106846932802019?app_data=100001494594825, Om ni kommenterar at ni gör det så får ni en länk! :D
Syns de att jag mår grymt bra nu? 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback