Tjena

Nu är jag hemma och stannar här. Jag kom hem från stallet och sen duschade jag och sen åkte vi te glada. FIck med mig bra saker hem :D Kan lägga upp dem typ i morron eller när jag vart och shoppat på Erikslund oxå... Känns lite onödigt med att visa 2 "små" shopping typ med 2 dagars mellanrum...
  
Men nu ska jag sätta mig och fixa med filmen från idag. Idag va hon väldigt dryg... Hon stegrade sig och lyssnade inte riktigt, men jag gjorde rätt och hon tyckte de va jobbigt. De va iaf vad min tränare sa och jag litar på henne ;) Men i slutet gick de super, när vi gjorde piruetter. Hon kan om hon vill.
Hon e fortfarande ridskolornas bästa ponny! <3 Hon äger ut alla ridskoleponnys <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback