Tjenare alla ni

Vi har krånglat lite med  mamis dator då vi har beställt hem skolkorten. Är riktigt nöjd i år med ett av fotona! Brukar aldrig bli det. Bilderna kommer upp i morron, har lagt det som ett inställt ;) Förhoppningsvis kommer korten i veckan, hoppas hoppas. Har beställt ett kort att sätta i ramen jag ska göra i slöjden, riktigt nice.
   
Iaf så har min kväll annars bestått av att kolla på AFV och fixat inställda åt er <3 Så i morron kommer det också bli väldigt bra uppdatering, trots att jag inte är hemma. Men nu ska jag tvätta bort min mascara och lägga mig. Upp tidigt i morron vettni. Men det har jag ignet emot, jag får ju komma till stallet :) + Att jag vaknar till när jag cyklar till stallet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback