Uppe sent, men vaknar tidigt :@

Hatar när man e uppe sent, men vaknar väldigt väldigt tidigt... Fast igår ville jag ju göra klart designen så att den kom upp innan jag skulle gå och lägga mig. Och Vendela jag vet att Promise blev lite liten, men annars skulle det blivit för ihoptryckt móch kladdigt med hästarna ;)
 
Btw har ni röstat på min bild ännu? <3 Kom ihåg att om ni gör det och kommenterar det här, då får ni en länk. Och om ni lägger upp det på eran blogg eller liknande då får ni en länk i menyn och 1 i ett inlägg :D För jag vill verkligen vinna, det vill nog också att jag ska <3 För då kan jag lova er bilder med kvalité. Usch vad jag tjatar om detta, men jag vill verkligen att ni röstar mina fina änglar.
  
Idag har jag inga speciella planer. Vi skulle typ åka och slänga sopor & städa lite allmänt här hemma. Kanske åker till STERK och kollar på ponnytävlingarna och 2 kompisar som hoppar, men det beror lite på väder. Och då ska jag även hoppa in och pussa på Areal om han är inne, han kan ju va ute i hagen... Om vi åker dit då följer även kameran med, tänkte fota när dem hoppar. Sen på Areal såklart, som sagt om han är inne.
    
    
Just nu har jag väldigt tråkigt, de va skönt att skunna skriva ett litet längre rätt bra inlägg ändå nu på morgonen. Jag ska nog fixa lite frulle, elelr nej det ska vi käka med hela familjen. Då får det bli lite godis, hehe. Jag e så onyttig på helgerna, inge bra. Om ni vill ladda hem nått photoshop, gör det då 2 timmar innan du vill använda det. Jag laddade hem Photoshop sc6 och den är GRYM :D Lätt att jag ska lada ner den igen sen, men jag gör det när jag behöver det. Men nu tänkte jag att det var ett gyllende tillfälle till headern. Jag ska även redigera lite bilder i det programet tänkte jag, kan lägga upp dem här åt er om ni vill.
 

Kommentarer
Rosa säger:

Kostar photoshop pengar?

2012-09-23 | 09:01:01
Julia Thorberg säger:

Jag har gillat ;)

Svar: Okej, då får du en länk snaaart :)
Emma

2012-09-23 | 09:28:18
Bloggadress: http://juliathorbergs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback