Vad ska stå här?

Idag blev det en riktig Promise dag, tog ut henne till muren en sväng, gick ut och gick med henne, tricktränade, betade och hade lite socialträning. Hon brukar typ rusa in i sin spilta, så då fick hon stå utanför ett tag och vänta in mig. För att få kontroll på henne och jag tycker att de verkade fungera ganska bra. 
  
Nu har jag bara det tråkiga kvar, plugga tyskaglosor. Jippie, eller inte... Men jag ska ju va duktig i skolan, de har jag lovat. Nej nu ska jag sätta fart och plugga i 40 min innan det är dags för TV:n, Djurakuten, Ung & bortskämd och svenskahollywood fruar. 
Btw så håller jag på att blir sjuk tror jag, är tjock i näsan och hostar en del... Jag vill inte bli sjuk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback