Världens bästa! <3

Idag var det tävling och jag hade världens bästa Promise. Hon blir stressad när man är själv i ridhuset, sen ännu mer när det finns hinder framme. Så domaren sa åt mig att hålla henne lugn, och det gick väldigt bra att ha henne lugn. Jag höll kanske tillbaka lite mycket och släppte henne åt hindret lite för sent, men grym som hon e så räddar hon upp de <3 Snälla fina bästa ponny <3 Hon hoppade mig lite ur sadeln, men de gick ändå superbra. Jag har 3 filmer, från 3 helt olika vinklar. Jag kommer lägga upp den som mami filmade snart, sen ska jag få Fannys film i morron och Linns film så snart det går ;) Bara i 0:a kvar och jag är i finalen, ni får hålla tummarna på mig.
    
Filmen kommer snaaaart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback