Söndag morgon

Jag hade världens bästa dröm. Jag vet inte vad jag gjorde men jag var på Grällsta och fick se min bebo stå där. Jag försker övertala mami och i drömen går det. Där fick jag hyra honom <3 Sen vaknar man ju, såklart ^^ Undrar jag saknar honom och Grällsta eftersom att jag drömer om just dem ganska ofta... I år kommer det garanterat bli det sista med honom. Jag kommer vara för stor sen :( 
   
Dagens planer skrev jag ju igår, åka och shoppa lite. Jag ska nog in på Hööks också tror jag. De visar sig, och ni får se vad som följer med hem. 
   
Btw min nya design är jag nöjd med så den kommer jag nog ha ett tag. Gillar ni den?
 

Kommentarer
Jossan säger:

Designen är väl Ok, kan du inte ha lite mer färg bara? Så man blir lite gladare när man kommer in på bloggen? Bara ett litet tips;)

Svar: Jag tänkte de men färgerna vart konstiga, därför fick de bli svartvitt ;)
Emma

2013-02-10 | 14:19:54
Alice säger:

Jag gillar designen. :)

2013-02-10 | 15:17:46
Bloggadress: http://petzoone.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback