A day in da stable

Först red jag Prancer. De va väldigt länge sedan nu, eller okej inte jätte men. De gick iaf vädligt bra. Han lyssnade ganska bra på mig. Vi gjorde olika saker, som ni inte får reda på nu. Jag kommer skriva ett inlägg om ridpassen sen. Sen i stallet käkade jag och flummade med Sara och Emelie. Efter de gick jag ut och red en sväng på Gordon. Okej detta blir väldigt tåkig början på ett inlägg, men iaf så var de. Efter de fick han gå ut i hagen, han fick även mat i hagen så att han slapp gå hungrig då stallpersonalen hade glömt att ge han sitt lunchhö så att jag fick ge honom det... 
   
Innan jag mockade kom Tilda och ville att jag skulle följa med henne och hämta spån så snäll vän som man e gjorde jag ju såklart de. Vi snackade om mycket och att vi längtar till Grällsta och våra älskade ponnysar som kommer finnas där till sommaren :) När jag mockade så kom Johanna, Nattis och Lisa. Då typ flummade vi lite. Och jag skojade ute vid lådan, och "skrek" på skoj och då trodde de att jag typ blev rädd så då "skrek" dem och aa. Då när vi hade kul så såg jag inte att de va en isfläck, såklart halkar smidiga Emma. 
  
Iaf så tänkte jag hoppa in i duschen nu. Men de blir nog ett varmt mysigt bad för jag e ganska kall även om jag varit hemma ett tag nu. Efter jag kommit ut tänkte jag skirva om ridpassen, men även göra ett inställt som jag kom på igår. 
 inte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback