A part of the day

Idag efter skolan drog ju jag och Tess till nån utställning. Snacka om snygga kläder Lars Wallin gör!! Lite kul va att de va massssssa klänningar som vi kände igen från melodifestivalen, de va någon från let´s dance och massa. Mina favvoklänningar, iaf de flesta var bärda av Petra Mede så de val lite kul att ha typ samma smak som en kändis :) 
   
Sen nu har jag precis käkat mat. De blev en middagsmix ála Emma deluxe. De blev tacofärs med ris, gärddfil och tacosås. Ganska gott och till de en macka. Allt för att jag ska klara mig udner clinicen :) Nu måste jag verkligen gå och byta om så vi hörs. Jag bloggar mera om dagens sen när jag kommit hem :)
the 

Kommentarer
Julia säger:

kan inte du göra ett inlägg där du förklarar hur du sätter in bildlänkar och även headers? skulle vara riktigt snällt :)

2013-01-09 | 18:54:40
Bloggadress: http://equestriians.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback