Ändrade planer

De blev lite ändrade planer. Jag tänkte sitta hemma och kolla på världscuphoppningen men de ändrades på typ 5 sekunder. De slutade med att vi åkte till mormor en sväng och där mötte vi min moster så sen åkte vi till affären och köpte lite mat. De blev revben och pommes, de e sjukt gott. Älska revben, inte vilka som helst utan de e några speciella som gäller. 
   
Men de går att titta på hoppningen i efterhand så de ska jag göra, med en paus för middag och PA. Jag verkar osm värsta PA nörden men jag har inget annat att göra så varför inte? + att man kan få lite ridövningstips och liknande. 
   
Men nu ska jag göra något annat än att blogga, tyvärr. Men jag bloggar mer senare ;)

Kommentarer
Jonna - ponnyvalack säger:

Fin blogg du har, himla söta hästar i headern :D

2013-01-20 | 18:40:06
Bloggadress: http://ponnyvalack.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback