Arg

Jag orkar inte! Jag gjorde en film på mitt smink, såklart slutar kameran filma efter ett tag ^^ Jag orkar inte göra om den så ni får helt enkelt tyvärr nöja er med att det inte blev någon film på allt mitt smink... Kanske om jag orkar göra en senare nån gång. 
    
Nu ligger jag iaf i min säng och lyssnar på lite musik och kollar lite bloggar. Men jag har ingen mer blogg att läsa nu så jag behöver tips! Kommentera gärna eran blogg
  
Sen är det hoppning på svtplay så de ska jag lätt kolla in om exakt 2 timmar är den. Så kolla in, Roffe skulle va me läste jag på hans twitter ^^ 
  
Det blir inget av med inlägget som jag pratade om tidigare i morse.
  
Men nu ska jag nog spela lite sims.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback