Bon maten

God morgon. Idag är min förkylning bättre, vilket är väldigt skönt för då orkar jag rida 2 hästar. 
  
Inatt drömre jag en rolig dröm. Vi var någon stans med typ klassen eller konfan, aja nått sånt. Då skulle vi gå någon stans, vet inte vad eller varför. Men det visade sig att vi kommit till Grällsta. Aa de hände typ, sen vaknade jag :/ Lite onödig men lite rolig info kanske? 
   
Aja som sagt så har jag 2 hästar idag. Promsie och Gordon. På Promise vet jag inte vad vi ska hitta på, men på Gordon ska jag rida lite på en övning som jag såg igår. Den fastnade jag för väldigt mycket. Jag kanske även kan tjata på Linn att filma lite?
  
Nu måste jag käka upp min frulle och sedan byta om för att åka till stallet. Inställda är fixade åt er mina fina :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback