Brunch inlägg

Jag lyckades sova bort typ halva dagen... Eller iaf frukosten ^^ Men mami kom på den smarta idéen att vi kan äta toast och dricka te, så hoppar vi frullen och kör bara Brunch. Lite smart måste man ju faktiskt vara ibland ;) 
   
Idag kommer de även komma upp ett länkbyte, me de där tjejerna från grällsta som jag skrev om. Jag tror att de va igår? Aa eller nån annan dag men iaf så kommer de upp idag. 
   
Jag är trött, fast att jag sov 10 timmar inatt. E inte de konstigt igentligen? Man sover många timmar, men är ändå trött när man vaknar. De är något som jag inte riktigt kan förstå. Sover man mycke borde man ju vara utvilad och pigg, men de e man inte... Inte jag iaf, ni kanske är de?
   
Ne nu ska detta tråkiga och trötta inlägget publiceras, vi hörs ofc under dagen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback