Can U play football? LOL thats cute


Kommentarer
Sarah säger:

Älskar sådanadär videos ;) man känner respekt. Jag ryser verkligen när jag ser såna videos, inte av rädsla utan hur mycket jag verkligen älskar min sport! Ridsporten är så mycket tuffare än NÅGON annan sport, och du som säger att ridning är töntigt och LÄTT, sitt upp på en häst SJÄLV och se hur lätt det är att rida och dansa fram med hästen, hoppa 1.50 hinder osv. Testa SJÄLV och se hur LÄTT det är. Om du ens vågar sitta upp vill säga? ;)

Kan inte du lägga ut fler sådana videos? :) fin blogg btw! :D

Svar: :D
Emma

2013-01-02 | 18:03:46
E B B A säger:

Gud vilken bra video! Förklarar verkligen att hästsport inte är lätt. Alla kan ju sätta sig på en häst men dom vet INTE hur man kontrollerar den, pratar med den eller gör sådanadär saker som på videon. Den vet inte ens hur den ska göra om den skulle falla av. Riktigt bra video Emma! Tur att du la upp den! Den förklarade en hel del. :)

Svar: :D
Emma

2013-01-03 | 11:47:42
Bloggadress: http://snorptorpan.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback