Da stable

Nu har jag kommit hem från stallet. Jag tänkte skriva om ridpasset i ett annat inlägg. 
   
Iaf så på vägen hem från stallet stannade vi till på Ö&B för att handla, typ hundgodis tror jag att de va meningen. Men det blev människorgodis, hundgodis, tvättmedel ja massa annat. Så kan de gå ^^ Då va vi nära donken och vi hade inga lunchplaner så vi stannade till där och köpte med oss mac warps hem. 
   
I stallet blev de inte så känsligt som jag trodde. De e sjukt va vänner som finns och stöttar en <3 <3 <3 De va även lite kul för jag var först ensam i stallet som kom det en hästägare med hennes ena hund. Då blev jag mycket gladare. Hundar gör ledsna folk glada igen, de gör ju hästarna också. Men Promise blev ordentligt borstad och omskött idag. Jag brukar ju inte alltid ha den tiden för henne på lördagar men de kommer jag ju ha nu när jag bara har henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback