Dagen D

Idag är det dagen då mina 2 fina prinsar lämnade jordlivet för ett evigt, friskt och ungt liv på de eviga gröna ängarna. Gordon får det väldigt bra då hans bästa kompis också är på de eviga gröna ängarna <3 <3 <3 Det känns så tomt att komma in i stallet och inte ha en brun häst med vit bläs som gnäggar lite smått när man kommer. Eller när man kommer in och kollar upp i stallgången och inte får se ett underbart huvud som tillhör en skimmel. 
   
Ibland undrar jag verkligen vem som uppfann sjukdomar. 3 hästar på våran ridskola har gått bort på mindre än en vecka, av samma orsak. Jag börjar dock spekulera i om det har något med fodret att göra.
   
Eftersom att det är torsdag känns de som att jag inte kommer vilja kolla på facebook för att få veta vems tur det är. De känns lite så nu när de varit 2 torsdagar på rad. Jag vill självklart inte de, men tyvärr så väntar jag mig nästan de. Fast hoppas hoppas verkligen att det slutar nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback