Den värsta torsdagen, någonsin

De började som en helt vanlig dag. Jag kom hem från skolan och såg att jag hade fått ett paket. Allt va bra tills jag gick till konfan och fick ett samtal av en gråtande Tilda <3 <3 <3 Jag kommer hem, blir orolig för Gordon så jag frågar hur han mår och får till svar vädligt dåligt. Senare skriver hon att veterinären är på väg ut. Sen får jag det SMS:et man bara inte vill ha. Varför mig? Varför just mina 2 ända fina prinsar? Samma dag. De e inte rättvist!
  
Jag tror aldrig att jag har gråtit så mycket i hela mitt liv. Mitt huvud höll på att explodera när jag gick och la mig mitt i natten. Därför så är jag hemma från skolan idag.

Kommentarer
Jossan säger:

Hejsan.

Det där låter inte kul. Man har rätt att sörja hur länge man vill, ingen kan ta ifrån någon annan det.

Man har rätt att ha sorg, det behövs för att man sedan ska kunna gå vidare.

Mvh Jossan

2013-01-18 | 15:56:50
Bloggadress: http://mynameisjossan.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback