En blöt morgon :/

Igår när jag skulle gå och lägga mig fick jag ett meddelande i chatten om någon ny häst. Då blev jag ävldigt förvånad då kollade jag dayviews och där såg jag bild + namn. Hästen hade tydligen stått hos oss i ungefär en vecka. Jag gick förbi boxen där hon stog, men ajg täntke på att att det stog någon där. Till en början är hon bara på prov men jag hoppas verkligen att hon kommer åf stanna då vi behöver nya hästar efer allt som häst 2011, 2012 och början av 2013.
  
Idag efter skolan ska jag och Ebba knalla iväg till ICA för att skicka iväg giveawayen. Vi tänkte att den behöver skickas ut nu. Fast de regnar nu så om de regnar i eftermiddag kanske de inte är super roligt att gå i regnet, de e ju trots allt en liten bit.
   
Nu börjar de iaf bli vår eftersom de regnar och de har varit +grader ett par dagar nu. Det är nackdelen med snö, de blir sån jobbig och äcklig slask. 
  
Okej snart är det dags att gå ut i regnet och gå till skolan :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback