En dag hemma

Jag fick inge förslag (okej alla är väl i skolan)... Och jag själv har inga idéer på bra inlägg. Jag vet att jag har min lista men jag har bara 2 ynka saker kvar på den lista. Och en är en video, videos gör jag inte om jag e sjuk ;) Jag har en kvar, men den skulle jag vilja ha kvar tills konfan i morgon. Så tyvärr får ni stå ut med lite tråkiga inlägg. Men är man sjuk händer det inte mycket. 
  
Min dag har gått ut på att plocka med lite kläder, kollat serie och kollat youtube. Det är vad jag har gjort. De e skönt men ganska långtråkigt att va sjuk eftersom att man inte ska träffa vänner, sporta, vara ute, vara i stallet. Ja men allt sånt ni vet. 
   
Jag fick även ett SMS från Gordons ägare och de va inte de roligaste man kunde önska med med tanke på att de va mindre än en vecka sedan som en häst från ridskolan flyttade till de eviga gröna ängarna. Hoppas verkligen inte att det var något allvarligt eller kommer att bli det. Usch ne fy. Nu ska han få myyyyyyycket motion, gå i hagen så mycket som det är möjligt, ridas längre och hoppa havren. Hoppas för allt i världen att detta bara var något lätt som inte blir något värre. Om han ligger på fredag eller lördag kommer jag bli vädligt orolig. 
    
Okej nog om tråkigheter nu. Jag har kollat på en massa ullaredshauls och jag vill verkligen åka dit. Problemet är att min mami inte vill de. Inte just nu iaf, kanske senare vilket jag verkligen hoppas. De finns massa saker. Jag mena nagellack för 10 kr, sminkhårband (special) 14, handsprit för 4 asså jag måååste dit. Har nån av er varit där och gjort en haul? Länka gärna den då jag inte har något liv just nu så jag kollar gärna. 

Kommentarer
Caroline Nilsson säger:

Hej, lust att göra ett bloglovinbyte? :)

2013-01-16 | 15:54:40
Bloggadress: http://iamcarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback