En duktig Emma

Jag kom precis upp ur ett gosigt varmt bad. Jag kände att jag ville fräscha upp mig lite och få bort lite sjukbasiller så de passade ju bra, 2 flugor i en smäll. Men nu har jag inget att göra. Hemkunskapen kan jag och engelskan känns de verkligen som att jag kan. Svenska hollywoodfruar börjar ju klockan 21 så ska jag ligga i min säng och mysa framför de. 
   
Jag är verkligen förkyld nu alltså. Känns inte så roligt att gå till tandläkaren dunderförkyld, men de får väl lov och gå. Jag har dock ingen aning om vad som kommer hända, om de ska ta bort gummisnoddarna eller vad tusan de ska göra. Men ni lär märka för jag kommer nog blogga om hur de blev sen ;) 
   
Idag har jag iaf varit duktig och pluggat. Har gjort allt plugg som jag har under denna eftermiddag. Men eftersom att jag stannade hemma från stallet så hade jag tid att plugga lite extra och göra det extra bra. Nu ska jag försöka hitta någon serie/video att titta på innan Hollywood fruar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback