En helt vanlig tisdag

Idag i stallet så kollade jag lite när några hoppade och sen hämtade jag mina ryktgrejor. Idag blev Promise riktigt ordentligt skött. + att jag borstade ut manen och svansen. Så hon är fin för denna kväll iaf. Sen stretchade jag även hennes ben lite. De verkade som att hon tyckte de va väldigt skönt. Jag ska nog fortsätta med de, eftersom att hon inte heller hade något emot de.
   
Jag har massa planer inför i morgon. Först e de sovmorgon och sen en ganska så chill skoldag och direkt efter skolan tar jag och Tess bussen ner på stan för att gå på nå utställning eller nå likande. Ska även kika på kläder som Lars Wallin gjort, han e sjukt grym på att göra kläde så de ska bli väldigt spännande :) En sväng in på H&M vill jag ta, får dock se hurvida tid som finns... Vi får inte vara kvar allt för länge nere på stan då jag ska hem, käka och byta om till stalldugliga kläder för att sedan åka ut till en clinic tillsammans med Linnea, som hålls av Jens Fredricson. Tagga morgondagen som tusan! :) Kameran är med så några bilder kommer ni nog kunna räkna med, hoppas jag
  
Snart är de TVtime med sveriges mästerkock och efter de e de hollywood fruar. Mys kväll i soffan blire alltså ikväll, får ta igen de som jag kommer missa i morron ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback