En lång bibel

I kväll kollade jag på Sveriges mästerkock som sagt. Direkt efter de satte jag mig och pluggade, duktig va? Nu kan jag engelska glosorna och hoppas att förhöret blir lika roligt som förra veckan. Då var det typ en "lek". Vi var i 2 lag och sen sa våra lärare ordet på svenska och vi skulle ringa in ordet på tavlan, snabbast fick poäng såklart och flest poäng vann. Det blev dock oavgjort men de va roligt. Många verkade tycka om det, inklusive mig.
    
Under kvällen har jag även snackat med både mami och en annan person om er rolig grej. Detta är något som jag kommer tycka ska bli skitroligt. Fast jag kommer inte gå ut med något förens det är officiellt och den person har publicerat. Me ni kommer få se inom en tid. Okej jag känner mig taskig som skriver såhär men jag vill göra er lite nyfikna ;) 
   
I morgon i skolan har vi först engelska för den som ville veta och sen matte. Kul info va? Men nu kommer de roliga... Efter det har vi hål, då ska jag nog göra lite matte så slipper jag göra de hemma sen. Efter det har vi debatt i SO:n. Jag, Linnea och Ebba fick Vänstern så de ska bli spännande med debatt. Vi ska klä oss lika, va lite extra fina med hår och make. Aja roligt kommer de nog bli. 
- Ytterligare en bild på en mini Emma
   
Jag känner att jag bara babblar på om saker som kanske ingen vill läsa om ^^ Men en sak till. Min brorsas innebandylag är uttaget till ett program av lilla sportspegeln. Så kanske kommer han vara med live där, i TV. Om han är det kommer jag lägga ut datum och tid sen. Så får ni se och gissa om ni kan hitta vem som är han :) 
   
Detta blev ett långt och random inlägg, men jag är trött så de får bli så. Nu ska jag lägga mig och vi hörs i morgon. Jag har även fixat ett inställt till konfan i morgon, bra va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback