En mörk tisdagsmorgon

Idag är det tidsag, för den som inte visste de. Vilket betyder att vi har våran längsta skoldag. De e ganska jobbigt att börja 08.10 och sluta 15.20. Mest för att maten inte brukar vara så där jättegod i skolan. På senaste tiden har den faktsikt blivit lite bättre iaf, vilket e bra då man måste ha i sig mat för att orka med eftermiddagen.
   
Idag efter skolan ska jag iaf sticka iväg till stallet en sväng och pussa lite på min älskade bebo <3 Jag kanske tar och går en sväng med henne om det inte är för kallt eller om hon kanske ska gå på lektion. Sen ska jag ju såklart sköta om henne.
   
Men nu har jag nog inte så mycket mer att komma med känns de som. Därför avslutar jag detta så det inte blir massa struntprat och ett långt tråkigt inlägg. Ha en bra tisdag iaf <3
- Varför stannade du inte hos oss längre? Vi saknar dig och Gordon <3 Hoppas att ni har det bra på dem eviga gröna ängarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback