En sak som jag stör mig på

Har chattat lite med en viss person. Då skrev personen att en annan blogg hade kopierat hennes inlägg, rakt av. Sånt tycker jag bara är så jäkla lågt. Jag har även sett en skvallerblogg som kopierar inlägg rakt av, från andra skvallerbloggar. Jag mena vad tjänar man på att ta någon annans inlägg? 
   
Sen om man frågar, är det okej om jag gör ett liknande inlägg på min blogg. Och sen får ett ja, fine. Men annars tycker jag att man ska skriva sitt eget, för det är ju inte din blogg om du tar andras inlägg rakt av. Sen att man kanske hämtar lite insperation till sin blogg från någon annan. 
  
Sånt stör jag mig bara på. Man får ju inte flera läsare för att man tar någon annans, snarare tvärt om.

Kommentarer
Alice säger:

Håller med! Stör mej också sjukt mycket på sånt! ;)

2013-01-26 | 19:56:05
Bloggadress: http://petzoone.bloggplatsen.se
Frida säger:

Håller med, märkt det flera gånger!

2013-01-26 | 23:22:27
Bloggadress: http://mylittleponi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback