En vanlig dag, 2 veckor senare

I skolan satte jag och skrev av mig lite. Resultatet kommer upp under tiden som jag är i kyrkan med konfisarna. Jag är pepp på att skirva inlägg, långa, bra och genomtänkta inlägg.
   
Har ni förslag är ni mer än välkommna att kommentera dem. Jag har slut på inlägg i min blogglista och jag kan inte komma nå några att lägga till så därför vill jag gärna, att ni som ska läsa allt kommer med förslag på vad ni faktiskt vill se här på min blogg. Om ni kanske har nån rolig video ni vill se eller vad som helst. Eller ni kanske vill ja nån slags tävling? Ja ni väljer så kom igen! :) När jag kommer hem vill jag se massor av förslag, uppfattat? :) 
   
Jag trodde inte att jag skulle va så pepp på att gå till konfan, men de är jag. Jag känner för att ta en promenad, gå dit och vara med alla goa vänner och sen få sjukts hem. Det kan nog va lite för att mycket snö har försvunnit men också att det är ljusare senare på eftermiddagarna nu, väldigt skönt. Och sen har det blivit vädligt varmt, den här värmen är lagom just nu. Hoppas att den håller i sig för jag vill kunna börja cykla snart. 
   
Nej nu publicerar jag detta och sedan går jag iväg mot konfan och mina vänner. Ha de bra så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback