En vanlig morgon

Idag är nog den första morgonen efter lovet som jag känner mig pigg. Annars brukar jag va trött, men inte imorse. Väldigt skönt att vakna och känna "jag har ork och är pigg". Nu sitter jag som vanligt och käkar min frukost framför datorn och bloggar samtidigt. Grym jag e va? Haha, okej jag är nog trött för de där är min torra trötthumor ^^
   
Efter skolan idag ska jag sticka iväg till stallet, som på alla andra tisdagar. Jag skrittar nog inte Gordon idag utan jag går om de behövs. Annars får han komma ut en sväng i hagen och de tycker han e mysigt. Men Promise ska sköts och gosas med. Kanske även stretchar hennes ben lite.
   
Men snart är de skola. Okej skolan börjar om 50 minuter men... Första lektionen är Svenska och då ska vi jobba med våra böcker, vilket är väldigt skönt för jag e så gott som klar. Som jag sa i videobloggen så ska mamma scana in bilder så ska jag få dem sen. Sen är det tyska, fast den är troligen inställd så det blir ett hål. Sen är det slöjd och då blire leka Project Runway. De ska bli galet kul. Min och Tessans plagg kommer bli så snygga. Jag kan försöka fota när de e klart. Så får ni säga vad ni tycker. 
  
Har ni tur idag också så kan ni få se dagens outfit. För vissa verkar vilja de :)
  
Men ha en bra dag i skolan så hörs vi under dagen.
lig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback