Förmiddagen

På förmiddagen nu så har jag städat och gjort lite fint här i mitt rum. Bara kläderna på sängen kvar men de e ju lätt att vika ihop och lägga i rätt lådor ;) 
   
Nu har jag iaf precis sminkat mig och fixat i ordning mig. Jag fick ju en mascara i julklapp, den visade sig vara för gröna ögon. Och jag har ju gröna ögon... Men det är verkligen något med den. Den franhäver ögonen väldigt bra, inte som andra mascaror. Stor fet hiss till den alltså!! :D
   
Men nu måste jag sätta upp håret och fixa lite innan vi ska åka. Vi åker nog snart. Vi skulle kka nån stans sen typ gå och kolla runt lite tror jag, vet inte. Inställda är iaf fixat så ni kommer ha uppdatering :)

Kommentarer
Mercedes säger:

Vilken supersöt bild :)

2013-01-03 | 19:27:15
Bloggadress: http://photobelle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback