Go kväll

Ledsen att bloggen haft tråkiga inlägg, de e verkligen inte meningen. Men det har inte hänt något speciellt idag. Jag frisserade Promise lite idag, man och svans fick sig en liten uppfräshning. De var dags nu tyckte jag. Jag är iaf galet laddad inför morgondagens hoppass på bebo. Sen ett pass på grodisen. Mys lördag alltså :) 
  
Nu håller jag iaf på med morgondagens inställda. Hoppas att ni är merdoch gillar dem :) Jag har fortfarande inte tagit något inlägg från listan. Men de är för att jag vill ha massa grymma till nya bloggen. Hoppas ni har förståelse för de. 
   
Ne klockan står på 07.45 så de börjar bli dags att stägna datan. Så jag säger natti natti och vi hörs i morgon.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback