Go kväll alla fina

De märks i kroppen att jag inte har ridit på ungefär 2 veckor. Träningsvärk har jag från igår och säkert lite från idag. Ska inte bli kul att vakna i morgon, de lär va ännu värre då ^^ Iaf så va de skitroligt att logga in och ha masssssssa kommentarer att godkänna. Fortsätt gärna så :) 
   
I morgon ställs klockan på 9 för att jag måste pallra mig till kyrkan och gå på gudstjänst. Men de e ju ändå ganska mysigt så jag mena de e väl inte så farligt. Jag kan även hälsa att mylittleponi inte längre är lösenordsskyddad, för dig/er som undra :) Ibland e de bra att ha facebook och känna bloggarna. 
     
Neee nu e jag trött. Därför tänker jag gå och lägga mig, men vi hörs som vanligt i morgon :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback