Go morron

Igår på kvällen när jag bara låg i sängen och gjorde ingenting på datorn så laddade jag upp 3 bildebomber åt er. 2 kommer komma upp idag, och en kommer komma upp i morgon. Såklart är det nya biler som ni aldrig har sett förut. 
   
Nu sitter jag iaf här med en chailatte och nå bröd. Snart är de dags för mig att gå till skolan. Hoppas verkligen att det är en chill dag idag. Men de borde va en ganska så chill dag. För tillfället chattar jag med Ebba på facebook. Vi är morgontrötta, de märks lite i våran finfina konversation. De e lite roligt. Varje morgon ofta runt samma tid (30-5) minuter innan vi ska åka/gå så börjar vi chatta. Sen efter ett tag kommer Linnea. Lite kul att de typ e samma rutoner varje morgon :) 
   
De sog mig just att det endast är 161 dagar kvar till Grällsta. Taggad som F*N e jag. Vi gör 2013 till va de blir. Snart måste jag även börja skirva min fina packlista.
   
Nej nu ska jag gå och borsta mina tänder. Men vi hörs under dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback