God brunch

God morgon
  
Nu under morgonen har jag inte gjort mycket alls mer än att sitta vid datorn, fixa mig och gå med Smilla. Men snart ska jag gå för att möta mina bruds och gå till kyrkan. Sen kommer jag ju hem och då ska jag ut med Smilla igen.
 
Jag fick träningsvärk efter gårdagens ridpass. I magen, benen och armarna. Jag vet att man inte ska rida med armarna men han e sjukt stark så man måste hålla emot i tyglarna, även om det är fel.
   
När jag kommer hem igen så ska jag spela lite sims eller något tänkte jag. Jag har verkligen inga som helst planer för dagen. Men de e ganska chill för jag vill inte vara uppbokad varje dag ;) Ikväll är de iaf ponnyakuten så de ska jag väl titta lite på antar jag.

Kommentarer
FlizanLizan säger:

Hejsan

Äru sugen på en ny design så kostar bara mina designers 75 - 150 kr :P

2013-01-20 | 10:44:20
Bloggadress: http://flizanlizan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback