God morgon alla fina

God morgon
  
Jag kan nu i efterhand ångra att jag tittade på project runway också. Men de va ett roligt avsnitt så why not? Ikväll samma tid, samma kanal är de svenska hollywood fruar. 
   
Idag i skolan är iaf mina vänner friska igen <3 Eller iaf en och en annan vet jag inte. De e så tråkigt att vara sjuk. På fredag ska jag vara ledig av personliga själ. Jag tänker fixa inställda åt er. Har ni förslag på inlägg, eller vill gästblogga så är ni välkommna att kommentera. 
   
De känns som att just för tillfället är inte bloggen så jättespännande, är den de tycker ni? Men för tillfället händer det itne så mycket. Det bli mest sitta hemma eftersom att de e snö e de svårare att ta sig till kompisar eller så. Men de kommer ändras sen till våren, de lovar jag. 
  
Men nu ska jag käka upp min frulle som e kvar och sen gå till skolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback