God morgon i stugan

Idag är det trsdag för den som inte vet, hehe. Okej nog med min fina morgon/trörr humorn! Men idag e de nog en ganska chill dag. Vi har dock ett ganska långt hål under dagen. Men de blir nog ganska chill... Hade tänkt sitta kvar i skolan och plugga, ja faktiskt de hade jag och mina kompisar. Men troligen så får vi inte vara i skolan under skoltid och plugga ^^ 
     
Sen idag är de konfa. Ska bli mys eftersom att de va ett litet tag sen sist nu. Men idag går jag i mina nya jeans som jag köpte igår. Jag älskar verkligen passformen. Och sen var de ju på REA så de va sjukt bra då jag behövde nya jeans. MIna favoritjeans har gått sönder precis mellan benen så de är slit och släng jeans nu mera, också stalljeans. 
  
Jag tänkte föra över bilderna direkt när jag kommer hem från skolan. Om jag hinner vill säga för vi kanske ska ha media tills klockan 16 och då kommer vi aldrig hinna till konfan eller hem för att käka. Så de va väldigt dåligt gjort av våran lärare. Som för övrigt vet att vi har konfa torsdagar ^^ 
   
Okej nu ska jag sluta klaga, iaf här på bloggen... Nu måste jag börja röra mig mot skolan. Vi hörs under dagen, som vanligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback