God morgon, lite sent en fredagmorgon

Nu är väl alla i skolan. Men jag har sovit så därför bloggar jag lite senare än vanligt. Jag kom in och såg en kommentar med tips på inlägg. Jag kommer lägga upp 2 inlägg med tips på både kläder och smink. Jag tänkte sätta mig och fixa ihop de nu :) Men inläggen kommer komma upp i morgon när jag är i stallet. Hoppas att min fotograf orkar ta sig upp bara så att ni kan få bilder och filmer. Jag skulle även själv vilja se hur de ser ut när jag rider på Carpen :)
   
Somsagt idag är jag ju inte i skolan av personliga själ, inget som jag tycker berör bloggen eller som jag vill skriva om. I respekt mot min familj. Okej ingen gillar väl sånt här hemlighetsmakeri. Okej jag tycker att det är fel att berätta A men inte B. Men det konstiga är att jag ofta berättar A men inte B.
   
Aja snart är det frulle. Jag bloggar såklart mer under dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback