God morgon

Jag hade inte sån trningsvärk, skönt. Nu sitter jag iaf och käkar frulle, de fck bli rostmacka och en chailatte. Dagens outfit kan jag fota sen när jag kommit hem, låter de bra? 
  
Igår i stallet flummade jag och Sara lite. Vi typ gömde oss för en person, tills vi insåg att den troligen skulle hälla vatten eller något över oss. Hehe de va iaf asroligt. De e så roligt på lördagar i stallet. De blir ännu roligare om Johanna är hemma... 
    
Snart är de iaf dags för mig att börja gå för att möta brudarna och gå till kyrkan. Jag fixar inget inställt för de e bara onödigt då jag kommer hem typ 12.30. Men jag bloggar mera sen när jag kommit hem, sounds good?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback