God vintrig morgon

Nu dricker jag en till sån där smileyjuice, man blir glad bara av att titta på dem. Idag är jag iaf pigg och redo för skolan. Det kändes som att dagen hemma igår va ganska bra för idag mår jag bättre. Idag i skolan har vi sånt där underbart hål i 2 h och 45 minuter. Men vi har en lösning så de kommer inte bli tråkigt :) Jag kan försöka blogga under hålet. Fick en till idée till ett inlägg igårkväll. De känns kul när man får massa insperation för att blogga bättre inlägg än de gamla "vanliga". 
   
Men ikväll tror jag att de blir mysigt på kofan. För den som vill veta håller vi på med dopet. Om jag inte har helt fel så är det 3 som ska döpas ikväll. 
   
I morse vaknade jag faktiskt ganska pigg, eller om det är för att jag varit sjuk och börjar blir frisk så känns de så  :P Men iaf så har jag lite motivation till skolan och de känns skönt. 
Jag önskar alla fina en underbar dag i skolan/ på jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback