Goder morgon

God morgon i stugan. Är alla friska och pigga? Inte jag iaf. därförå kommer jag att stanna hemma från skolan idag. Jag vill gärna vara pigg på torsdag och fredag. Jag kände att de inte var några jätteviktiga lektioner i skolan så jag kunde vara hemma en dag för att bli frisk. Ni ska höra hur jag hostar :/ 
    
Okej nu ska jag sluta tycka synd om mig själv... Men snart ska jag iaf åka iväg till tandläkaren. Det är de ända som kommer hända idag. Sen hemma kryper jag ner i min onepice och gör lite plugg hemmifrån. 
   
Mami hade köpt hem nån proviva fruktjuice och där man dricker ut är en smiley. Hehe kändes lite lagom flummigt, men man blev glad av den så de är ju väldigt bra också :) Och så dricker jag en stor kopp med te och honug åt min lilla hals. 
   
Jag bloggar mera under dagen, de lovar jag.
   
Btw har ni mycket snö ho er? Hos oss har de snöat as mycket. Jag vet inte om jag vill ha mer snö så de känns lite njaa. Men de blir ju ljust ute så de e ju ett stort +.

Kommentarer
Lydia säger:

Fin blogg!^^

2013-01-16 | 08:11:36
Bloggadress: http://teeamjump.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback