Goder morgon

Idag är min förkylning bättre, jag har bara lite ont i halsen men de hjälper med lite te och sen att knarka halstabletter. Jag kommer överleva dagen i skolan så de e nog ganska lugnt. Idag e de en ganska lång dag, men de e ganska chilliga lektioner. Bara vi gör något roligt på idrotten och jag kom just på att vi ska köra basket. Inte min favoritgrej men de får väl duga. Volleyboll är roligast, speciellt om man kör med/mot Ebba, Linnea, Linnea, Linn och Tessan och kör med en gigantisk boll :) 
    
Ikväll när jag kommer hem måste jag göra lite engelska och lite hemkunskap troligen lite svenska också. För jag måste fråga mami de där som jag måste fråga om. Men de gör jag ikväll... Jag är väldigt nöjd med den "designen" som jag har valt till min bok. Det är som en trasigt papper där man skriver, sen får bilderna automatiskt en fin ram. Jag kommer nog vara nöjd med boken då de e ganska bra innehåll också. Okej detta blev väldigt tråkig och onödig info, men så får de bli. 
   
Snart måste jag iaf bege mig mot skolan. Om ni är snälla så får ni uppdatering från skolan, kanske med en dagens outfit. Bara om ni är snälla ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback