Good night

Jag borde inte vara uppe så här sent för jag e galet trött verkligen. Men jag tycker om topmodel så de ska jag bara se på. Men de är vädligt snart slut och jag ksa borsta mina tänder för att sedan hoppa till sängs och sova. Jag börjar normaltid i morgon, eller ganska tidigt igentligen om ni ska fråga mig. 
    
Under kvällen har jag iaf chattat lite och troligen fixat en fotograf till på lördag så förhoppingsvis kan ni få ridbilder på mig och Carpen. Sen har jag även mejlat lite med en tjej som jag tycker har en väldigt bra blogg. Det är kanske något som ni kommer få märka av senare. 
    
I morgon e de en ganska lång dag men efter skolan är de dags för att åka till stallet. Ska bli skönt att få komma dit och mysa lite med min bebo <3 <3 
  
Bara för att jag vill lägga mig så börjar project runway. Gahh stanna uppe och vara död i morron, gå och lägga sig och vara pigg i morgon? Vad väljer man?? Jag låter mami välja tror jag ^^ 
  
Men ni får sova så gott, vi hörs i morgon.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback