Good night

Under kvällen har jag skrattat och haft de bra. Men jag kan inte sluta tänka på mina fina prinsar, dem är verkligen borta. Bara pang sen var dem borta. Får se hur jag tar de i morgon i stallet. Hoppas inte att de blir allt för jobbigt då jag vill rida och fokusera på att rida Promise ordentligt. Hon är mitt allt nu för tillfället, eftersom att Beny står i Stockholm och Malwa åker jag tyvärr inte ut till och börjar bli lite för lång på. 
   
Smilla e så busig, de e superkul. Hon typ flyger efter filten och ska ha dragkamp om den hela tiden typ. Buse vovve. Men nu ska jag lägga mig så att jag somnar någon gång så att jag kan vakna och åka till stallet och rida min fina prinsessa.

Kommentarer
Madeleine - I always do it my way!♥ säger:

Sv; Vad härligt! Min kväll har varit bra :)

2013-01-18 | 22:50:40
Bloggadress: http://madelajnee.blogg.se
Tilda Edin säger:

Hejsan! Superfin blogg!
Allt väl? Har du kanske lust att göra ett bloglovinbyte? Om du inte har det, så är det helt okej ;)

2013-01-19 | 01:00:27
Bloggadress: http://tildazblogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback