Good night

Nu ikväll har jag bara suttit i mitt rum och fixat lite åt er. Jag har fixat 3 genomtänkta inlägg till i morgon, bra va? Hoppas verkligen att ni kommer gilla morgondagens inlägg. 
   
Jag fick en kommentar med tips på en sida med ridövningar. Där hittade jag en som jag föll för. Den ska jag lätt prova i morgon på Gordon. Då kan kan bli väldigt stel och stark i höger. Han är som ett lejon i höger och en kyckling i vänster. Uttryck ála Jens Fredricson, ni från clinicen fattar ;) 
   
Jag tror att jag börjar bli sjuk. Har hostar och är dötäpt i näsan. Jag orkar verkligen inte med en förkylning, de e jobbigt och tar på krafterna. Men nu har jag druckit te och ska snart ge min näsa en omgång. Sen går jag och lägger mig så att jag orkar upp i morgon och rida. Hoppas bara inte att jag blir sämre under natten för då kommer jag inte orka med att rida 2 stycken hästar i morgon. 
    
Idag har de varit en ganska OK bloggdag tycker jag nog. Men nu är den slut och jag säger godnatt, godnatt och sov gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback